TIPS ΓΙΑ ΕΠΙΠΕΔΗ ΚΟΙΛΙΑ

Δεν υπάρχει άνθρωπος, είτε γυναίκα είτε άντρας, που να μην επιθυμεί να έχει επίπεδη κοιλιά! Συνήθως όμως, οι διατροφικές μας συνήθειες δεν μας το επιτρέπουν, αλλά αντιθέτως ευνοούν τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Ας δούμε 8 έξυπνα tips που μπορούν να μας χαρίσουν επίπεδη κοιλιά χωρίς δίαιτα ή γυμναστική…

επιπεδη κοιλια

Τρώτε επιδόρπιο. Όσο αντιφατικό και αν σας ακούγεται, είναι σημαντικό για τον οργανισμό σας να τρώτε επιδόρπιο (σε ελεγχόμενη, περιορισμένη ποσότητα) μετά από ένα κύριο γεύμα. Το επιδόρπιο στέλνει το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι το γεύμα ολοκληρώθηκε. Ένα κομμάτι σοκολάτας για παράδειγμα είναι αρκετό.

Πίνετε γάλα. Η κατανάλωση 1.800 μιλιγκράμ ασβεστίου την ημέρα μπορεί να βοηθήσει στη λήψη 80 θερμίδων λιγότερων, σύμφωνα με έρευνα του πανεπιστημίου του Τένεσι. Επίσης, η καταναλώση προβιοτικών, τα οποία θεωρούνται ως τα «καλά βακτήρια», καταπολεμούν το φούσκωμα. Τα γαλακτοκομικά με αρκετές ποσότητες προβιοτικών βοηθούν σημαντικά στην πέψη ώστε να αποφύγουμε το ανεπιθύμητο φούσκωμα.

Φάτε καυτερά φαγητά. Η καψαϊκίνη, η ουσία που περιέχουν οι καυτερές πιπεριές, δίνει μια προσωρινή τόνωση στον μεταβολισμό σας.

Επιλέξτε βιολογικά προϊόντα. Ειδικά τα δημητριακά ολικής αλέσεως είναι πλούσια σε ίνες, οι οποίες θα σας κάνουν να νιώσετε πλήρεις για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και θα ρυθμίσουν το πεπτικό σας σύστημα.

Μην τρώτε… αέρα. Το να τρώτε γρήγορα και χωρίς να μασάτε καλά την τροφή σας μπορεί να οδηγήσει σε κατάποση αερίων. Και αυτό σημαίνει φούσκωμα. Απολαύστε το φαγητό σας, μειώνοντας την ταχύτητα που τρώτε. Το γεύμα σας πρέπει να διαρκεί 20-30 λεπτά τουλάχιστον. Κατάποση αέρα μπορεί να προκαλέσει και η τσίχλα. Προτιμήστε ένα ποτήρι νερό ή καφέ, όπως ο στιγμιαίος που δεν περιέχει περισσότερο από μία θερμίδα/φλιτζάνι ή φάτε κάποιο υγιεινό σνακ πλούσιο σε φυτικές ίνες, όπως φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης. 

Μειώστε το αλάτι. Το νάτριο που περιέχει το αλάτι δεσμεύει και κατακρατεί το νερό κι έτσι προκαλείται έντονο οίδημα στην περιοχή της κοιλιάς.

Κρατήστε τη φλούδα. Οι περισσότερες ίνες στα φρούτα εντοπίζονται στη φλούδα τους. Το ίδιο συμβαίνει ακόμα και με τις πατάτες.

Γελάστε. Για πιο σέξι κοιλιά, 10 λεπτά έντονου γέλιου ημερησίως είναι απαραίτητα!