ΠΟΙΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι μια σχετικά συχνή, αλλά βραχεία, έκθεση στον ήλιο σε συνδυασμό με συστηματική κατανάλωση συγκεκριμένων τροφίμων, μπορεί να μας βοηθήσει  να πετύχουμε το πολυπόθητο, όμορφο μαύρισμα με τον πιο υγιεινό τρόπο, σε λιγότερο από ένα μήνα! Πώς; Προσθέτοντας στο καθημερινό μας μενού πληθώρα φρούτων, λαχανικών και άλλων τροφίμων.

tanning food

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στο μαύρισμα, στην αντηλιακή και αντιοξειδωτική προστασία, στην ενυδάτωση του σώματος και της επιδερμίδας, στην ανάπλαση του δέρματος και τη διατήρηση της σφριγηλότητάς του, στη γρηγορότερη επούλωση των εγκαυμάτων και σε πολλές ακόμα φυσιολογικές μεταβολικές και μη διεργασίες του μεγαλύτερου οργάνου-ιστού του σώματος μας, το οποίο είναι το δέρμα. Άλλωστε, το μαύρισμα αποτελεί μία φυσιολογική αμυντική λειτουργία του σώματός μας, αφού υπό την επίδραση του ήλιου, τα μελανοκύτταρα της επιδερμίδας εκκρίνουν τη μελανίνη για να μας προστατεύσει από την υπεριώδη ακτινοβολία, σκουραίνοντας παράλληλα και το χρώμα του δέρματός μας.

Για να αποκτήσετε το μαύρισμα που θέλετε, επιλέξτε να εντάξετε στη διατροφή σας:

Καροτενοειδή τρόφιμα: καρότο (καροτένια), ντομάτα (λυκοπένιο), βερίκοκα, ροδάκινα, καρπούζι, πεπόνι, μάνγκο, πιπεριές, κολοκύθες, μπρόκολο, σπανάκι

Τροφές που περιέχουν Βιταμίνη Α: ψάρια, συκώτι, τυριά, κρόκος του αυγού

Τροφές που περιέχουν Βιταμίνη Ε:  σολομό, ελαιόλαδο, αμύγδαλα

Τροφές που περιέχουν Βιταμίνη C: φράουλες, πεπόνια, ντομάτες, πιπεριές, λεμόνια, μπρόκολο και σπανάκι

Τροφές που περιέχουν ψευδάργυρο και το σελήνιο: γαρίδες, μύδια, χταπόδι, καρύδια

Και φυσικά μη ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό!

 

Πληροφορίες αντλήθηκαν από iatronet.gr

Leave a comment